Pages

Saturday, July 3, 2010

HUMAN~


huh.zaman sekarang macam2 ragam manusia ley lihat..tapi stengah okey..stengah tak..sekarang ni nak membahas kan tentang yang tak okay..npe dye org nie wujud dalam hidup aku..keje nye tahu mnusah kan hidup manusia lain..dah macam takde life sndiri..suke sgt2 talam2muke..huhu...benci gler..jangan lah nak jage khiduan manusia laen..jage sndiri2 pnye suda..npe dah tak de pendirian sendiri ke?huhu..tolog lah..umor tu dah tua..sdar2 lah..bwk bertaubat..baek2 org suke dengan u jadi ramai yg membenci plak..jangn lah hypo kat diri sendiri..maybe bnde tu akan memalukan diri u nanti..tolong lah ea..kalau saye diberi peluang utk menyumpah org mcm gni huhu..dah lame u mati..tapi i tahu..yang stiap manusia tak smpurna..jadi tolong lah ubah perangai tu..tkg baek je..tp dalam..huhu..kan bgos law luar baek dalm pun baek..smua org msti suka u pnye..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete